Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, συνολικά προβλέπονται 42 νέοι σταθμοί στον μεγαλύτερο οδικό άξονα της χώρας, οι περισσότεροι εξ αυτών πλευρικοί. Ήδη στην Θράκη και την Ανατολική Μακεδονία έχει ξεκινήσει η κατασκευή τους, προκαλώντας τις εύλογες αντιδράσεις των τοπικών φορέων.
Όπως είχε αναφέρει παλιότερα ο πρόεδρος της Εγνατίας ΑΕ Απόστολος Αντωνούδης, ο σχεδιασμός για τα πλευρικά διόδια είναι παλιός και έχει γίνει από το ΤΑΙΠΕΔ.
Σε κάθε περίπτωση η λειτουργία πλευρικών διοδίων θα κάνει ακόμη ακριβότερο τον αυτοκινητόδρομο καθώς δεν υπάρχει καμία χρονική δέσμευση για την λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος, παρότι ο διαγωνισμός είχε γίνει εδώ και μήνες.
Η Εγνατία αποτελεί καταλύτη για τις επενδύσεις στους τομείς μεταφοράς, βιομηχανίας και τουρισμού.
Διευκολύνει σημαντικά το εμπόριο και τη μετακίνηση στην Ελλάδα, φέρνοντας την Ήπειρο και τη Δυτική Μακεδονία πιο κοντά στο μητροπολιτικό κέντρο της Θεσσαλονίκης (2η μεγαλύτερη Ελληνική πόλη), την υπόλοιπη Μακεδονία και τη Θράκη.
Η Εγνατία Οδός σήμερα εξυπηρετεί:
Το 36% του πληθυσμού της χώρας
Το 33% του ΑΕΠ της χώρας
Το 54% των αγροτικών περιοχών της χώρας
Το 41% της απασχόλησης της χώρας στον τομέα της βιομηχανίας/μικρού εμπορίου
Το 51% της βιομηχανίας εξόρυξης της χώρας
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου