Αυτό που θα πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές είναι πως στο διάστημα των εκπτώσεων επιβάλλεται η αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση κι επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.
Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις θα πραγματοποιηθούν κανονικά ίσως και για τελευταία φορά, σύμφωνα με πληροφορίες από στελέχη του υπουργείου και τους εκπροσώπους της αγοράς.
Από τη Γενική Γραμματεία Εμπορείου και Προστασίας Καταναλωτή ( ΓΓΕΠΚ) εκτιμάται πως “ με την προτεινόμενη κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων επιδιώκεται μια πιο ευέλικτη οργάνωση των προσφορών και προωθητικών ενεργειών, σύμφωνα με τις ανάγκες των καταναλωτών και επιχειρήσεων, στο πλαίσιο ενίσχυσης του υγιούς ανταγωνισμού“.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου