Όλα αυτά βέβαια απέχουν πολύ από την πραγματικότητα.
Τα έργα στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, τους τελευταίους μήνες εξελίσσονται με ταχύτατους ρυθμούς. Άλλωστε οι εσωτερικοί χώροι είναι ένα απέραντο εργοτάξιο με το οποίο έρχονται αντιμέτωποι όσοι αναχωρούν ή όσοι φτάνουν στον «Βασιλιά Πύρρο».
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, οι αεροπορικές εταιρίες, η Αστυνομία και άλλες υπηρεσίες είναι κυριολεκτικά μεταφερόμενοι και επιτελούν το έργο τους με τεράστιες δυσκολίες εξ αιτίας των εργασιών.
Στο αεροδρόμιο δεν υφίσταται αίθουσα αφίξεων και οι αφίξεις γίνονται από την αίθουσα αναχωρήσεων, πράγμα διόλου εύκολο όχι μόνο για τους επιβάτες αλλά και για όλους τους άλλους.
Η πίεση που ασκείται στην κατασκευαστική εταιρία τόσο από την επιβλέπουσα αρχή όσο και από την ΥΠΑ είναι τεράστια προκειμένου να αποδοθούν ζωτικοί χώροι για να ομαλοποιηθεί η λειτουργία μέχρι το πέρας των εργασιών.
Χαρακτηριστικό είναι ότι το τελευταίο διάστημα, τα εργοτάξια δουλεύουν και Σαββατοκύριακα ενώ η διακοπή για τις ημέρες του Πάσχα ήταν η ελάχιστη δυνατή.
Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες από το χώρο του αεροδρομίου το τελευταίο διάστημα το εργοτάξιο δούλεψε ακόμη και νύχτα. Κι αυτό για να κερδίσει έστω και λίγο χρόνο καθώς ο καιρός δεν στέκεται ευνοϊκός.
Αυτό που πιέζει ακόμη περισσότερο την κατάσταση είναι η έναρξη των πτήσεων από την Σκανδιναβία, η οποία είναι προγραμματισμένη για τις 17 Μαΐου. Ως γνωστόν πρόκειται για πτήσεις τσάρτερ οι οποίες διαρκούν μέχρι τον Οκτώβριο, μεταφέρουν τουρίστες στην παραλιακή ζώνη της Ηπείρου και την τελευταία διετία αυξάνονται καθώς υπάρχει πλέον η δυνατότητα ανεφοδιασμού στο αεροδρόμιο.
«Ο χρόνος για την ολοκλήρωση των εργασιών πιέζει ασφυκτικά. Τα χρήματα υπάρχουν και ο εργολάβος από την πλευρά του προσπαθεί να ανταποκριθεί», σημειώνουν άνθρωποι του αεροδρομίου.
epiruspost
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου