Η υλοποίηση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας "εισιτήριο" για μια πιο ανθρώπινη και φιλική πόλη | Epirus World

Η υλοποίηση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας "εισιτήριο" για μια πιο ανθρώπινη και φιλική πόλη

Πραγματοποιήθηκε στο Δήμο Πρέβεζας η 3η Δημόσια Διαβούλευση

Ένα βήμα πιο κοντά στη δημιουργία μιας πόλης φιλικής στον πεζό και το ποδήλατο, ανθρώπινης για τον κάτοικο και γοητευτικής για τον ταξιδιώτη έρχεται η Πρέβεζα. Η 3η Δημόσια Διαβούλευση επί του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας η οποία πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Πρέβεζας από τον συντονιστή του ΣΒΑΚ Χρυσόστομο Ριζομυλιώτη , έδωσε τη δυνατότητα διατύπωσης μιας ακόμη πιο ξεκάθαρης εικόνας των όσων σχεδιάζονται να γίνουν στην Πρέβεζα σε ορίζοντα βραχυπρόθεσμο, μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο. 

Ο Δήμαρχος Πρέβεζας Χρήστος Μπαΐλης μίλησε για έναν πρωτοποριακό σχεδιασμό παρεμβάσεων που θα αναβαθμίσουν σημαντικά την πόλη, ενώ ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Ευάγγελος Γιαννουλάτος ανέφερε ότι ο Δήμος μας είναι ένας από τους λίγους (αν όχι ο μόνος) στον οποίο η παραλαβή της 1ης φάσης του ΣΒΑΚ έγινε ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο. Σύμφωνα με τους μελετητές επιδίωξη του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας είναι να "εξισορροπήσει" την κυκλοφορία ,περιορίζοντας την μετακίνηση με αυτοκίνητα και δίνοντας έμφαση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και το Ποδήλατο. 
Η εικόνα ίσως περιέχει: 7 άτομα, άτομα κάθονται, πίνακας, γραφείο και εσωτερικός χώρος
Η έλλειψη σύνδεσης της Πρέβεζας με τους μεγάλους οδικούς άξονες, τα προβλήματα που γίνονται πιο έντονα το καλοκαίρι με την αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου στις δύο υφιστάμενες εθνικές οδούς, η έλλειψη πεζοδρομίων, ποδηλατοδρόμων, χώρων στάθμευσης κλπ. αποτελούν μερικά μόνο από τα όσα θα πρέπει να αλλάξουν για να γίνει πιο λειτουργική η πόλη. 

"Πληγές" αποτελούν εξάλλου οι άναρχες και παράνομες σταθμεύσεις και οι συχνές φορτοεκφορτώσεις στην Λ.Ειρήνης, η κίνηση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες στην παραλία του Μονολιθίου, η οποία δυσχεραίνει την πρόσβαση οχημάτων έκτακτης ανάγκης καθώς και ο τρόπος με τον οποίο σήμερα "διοχετεύεται" η κυκλοφορία στους κόμβους. 

Μέσω της υλοποίησης του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας εξάλλου θα επιδιωχθεί η προστασία της κίνησης των πεζών και των ατόμων με κινητικά προβλήματα, η αναβίωση της γειτονιάς, η ασφαλής μετακίνηση στα σχολεία, η δημιουργία ενός ελκυστικού παραλιακού "μονοπατιού" για πεζούς και ποδηλάτες που θα ξεκινά από την Μαργαρώνα και θα καταλήγει στον Παντοκράτορα, χωρίς να παραβλέπονται ωστόσο οι ανάγκες για δημιουργία χώρων στάθμευσης και την γενικότερη εξυπηρέτηση του αυξημένου όγκου επισκεπτών κατά τη διάρκεια των θερινών μηνών.
Share on Google Plus

About Epirus World

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου