Ο νέος νόμος για τα υδατοδρόμια που ψηφίστηκε με περίπου 2,5 χρόνια καθυστέρηση, δημιουργεί ένα θεσμικό πλαίσιο που υπόσχεται να ενθαρρύνει τις αδειοδοτήσεις των υδατοδρομίων. Ωστόσο, όπως ανέφεραν οι ομιλητές, υπάρχουν ακόμη αρκετά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν για να αδειοδοτηθούν σύντομα περισσότερα υδατοδρόμια, ώστε οι πρώτες εταιρείες υδροπλάνων, να δουν στην Ελλάδα ένα ενδιαφέρον δίκτυο και να φέρουν τα υδροπλάνα τους για να ξεκινήσουν πτήσεις.
Σήμερα έχουν αδειοδοτηθεί μόλις τρία υδατοδρόμια (Κέρκυρα, Παξοί, Πάτρα), αριθμός πολύ μικρός για να ξεκινήσουν πτήσεις. Οι ελπίδες όλων επαφίενται πλέον στις υποσχέσεις των αρμοδίων ότι θα προχωρήσουν γρήγορα οι αδειοδοτήσεις ώστε να αρχίσουν και οι πτήσεις.
Ωστόσο, όλοι συμφωνούν πως το 2019 θα είναι άλλη μια σεζόν χωρίς υδροπλάνα, αφού η καθυστέρηση ψήφισης του σχετικού νόμου, πάει πίσω (για το 2020) και τους σχεδιασμούς των ενδιαφερόμενων εταιρειών.
Με το νέο νόμο η άδεια ίδρυσης θα ανήκει στο Δημόσιο - στα λιμενικά ταμεία. Αφού το λιμενικό ταμείο αποφασίσει να φτιάξει το υδατοδρόμιο, θα ζητήσει άδεια ίδρυσης. Μετά θα πρέπει να γίνουν οι διαγωνισμοί για να επιλεγεί ο ανάδοχος που θα λειτουργήσει το υδατοδρόμιο.
ΠΗΓΗ: Βήμα της Πρέβεζας
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου