Η σημαντικότερη απ’ αυτές είναι η μετατροπή του Εθνικού Σταδίου σε πάρκινγκ όπως επίσης και της Λαϊκής Αγοράς στην Αγία Μαρίνα.
Στο νέο μοντέλο το μεγάλο βάρος θα κληθεί να σηκώσει η αστική συγκοινωνία, ένας ιδιωτικός φορέας δηλαδή. Χωρίς την συμμετοχή του Αστικού ΚΤΕΛ όλο το σχέδιο βρίσκεται κυριολεκτικά στον αέρα.
Κι αυτός είναι ένας κρίσιμος παράγοντας της επιτυχίας.
Στα σημαντικά έργα που περιλαμβάνει το ΣΒΑΚ περιλαμβάνεται ο δακτύλιος, ο δρόμος δηλαδή από την Βογιάνου μέχρι το Πανηπειρωτικό, η οδός Νιάρχου αλλά και η αναβάθμιση της περιφερειακής.
Βραχυπρόθεσμα προτείνεται η πεζοδρόμηση της Αβέρωφ από την οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, από το δημαρχείο δηλαδή μέχρι την Εθνικής Αντιστάσεως και στη συνέχεια της Λεωφόρου Καραμανλή ως και την Πλατεία Μαβίλη.
Η πεζοδρόμηση της οδού Ανεξαρτησίας στο τμήμα της από την οδό Ζωσιμαδών μέχρι την Μητροπόλεως.
Τα βραχυπρόθεσμα έργα έχουν ορίζοντα υλοποίησης το 2023 ενώ περιλαμβάνονται δύο ακόμη πακέτα, τα μεσοπρόθεσμα με ορίζοντα το 2018 και τα μακροπρόθεσμα που έχουν ορίζοντα το 2018.
Κεντρικός άξονας όλων των παρεμβάσεων είναι «λιγότερα αυτοκίνητα, περισσότερα ποδήλατα και πεζοί».
Η μελετητική ομάδα έχει κοστολογήσει στα 21 εκατομμύρια τις παρεμβάσεις που θα πρέπει να γίνουν στους αστικούς δρόμους, στα έξι εκατομμύρια τα έργα σε πεζοδρόμους και σε 18 εκατομμύρια την μετατροπή δρόμων σε ήπιας κυκλοφορίας.
Τον συντονισμό της διαβούλευσης είχε η αντιδήμαρχος Ελένη Βασιλείου η οποία τόνισε ότι το ΣΒΑΚ εξασφαλίζει την βέλτιστη εξυπηρέτηση των αναγκών για κινητικότητα και επανέλαβε ότι στο κέντρο των παρεμβάσεων βρίσκεται ο άνθρωπος.
epiruspost
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου