Την πεζοδρόμηση της Ανεξαρτησίας προκρίνουν οι Γιαννιώτες.. Πεζόδρομος και η Αβέρωφ

Εξαιρετικά μικρή ήταν τελικά η συμμετοχή πολιτών και φορέων στην δημόσια διαβούλευση για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, ένα σχέδιο που φιλοδοξεί να μεταμορφώσει την πόλη σε βάθος χρόνου. Οι παρεμβάσεις αφορούν κυρίως στον πυρήνα της πόλης, όπως το εμπορικό και ιστορικό κέντρο, το Κάστρο και την παραλίμνιο, που αποτελούν και τον πιο σημαντικό προορισμό για τους επισκέπτες. Οι αλλαγές που σχεδιάζονται στοχεύουν στην δημιουργία ελκυστικών συνθηκών, ώστε το κέντρο να αποτελεί σημείο αναφοράς στην καθημερινότητα των δημοτών και προορισμό για τους επισκέπτες. Όλα βέβαια είναι ακόμη στην αρχή, αλλά το ΣΒΑΚ είναι προϋπόθεση για την χρηματοδότηση έργων από ευρωπαϊκούς πόρους τα επόμενα χρόνια.

Το σχέδιο πρότεινε δύο εναλλακτικά σενάρια, τα οποία είχαν τον ίδιο βασικό κορμό. Την πεζοδρόμηση της οδού Αβέρωφ και της παραλιμνίου.

Κατά τα λοιπά, η μία λύση είχε ως κεντρικό άξονα την πεζοδρόμηση της Γιοσέφ Ελιγιά και της Κουντουριώτη και η δεύτερη της Ανεξαρτησίας και της περιμετρικής του Κάστρου.

Η πλειοψηφία όσων μετείχαν στην ψηφοφορία επέλεξαν την δεύτερη λύση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν από τον Δήμο με την ολοκλήρωση της διαβούλευσης, συνολικά ψήφισαν 320 πολίτες.

Η πρώτη πρόταση έλαβε το 19,5% και η δεύτερη το 67,7% ενώ ένα 13% δεν ψήφισε καμία από τις δύο.

Η διαβούλευση συγκέντρωση 31 σχόλια.

Επίσημες προτάσεις κατέθεσαν η Περιφέρεια Ηπείρου, μέσω της αντιπεριφερειάρχη και υποψήφιας δημάρχου Τατιάνας Καλογιάννη, η παράταξη του Μωυσή Ελισάφ, το Επιμελητήριο, και δύο σύλλογοι, «Τα Παλιά Γιαννενα», που δραστηριοποιείται στο Ιστορικό Κέντρο και κάτοικοι των οδών Μητροπόλεως και Γερβασίου.

Οι κύριες παρεμβάσεις της δεύτερης λύσης, αυτής που προκρίνουν οι πολίτες είναι οι ακόλουθες:

Βασικοί πεζόδρομοι:

- Οδικός άξονας Αβέρωφ – Νεομ. Γ. Σούτσου – Λ. Καραμανλή (από Ελ. Βενιζέλου έως Παρ. Ευαγγελίδη)

- Οδός Εθνικής Αντιστάσεως

- Οδός Ανεξαρτησίας (από Αβέρωφ έως Ζωσιμάδων)

- Οδός Δ. Φιλοσόφου (περιμετρική κάστρου)

Βασικοί δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας:

- Οδικός άξονας Στρ. Βογιάνου – Λεωφ. Κ. Παπούλια

- Οδικός άξονας Γ. Γερβασίου – Μητροπόλεως  (από Αγ. Μαρίνας έως Αβέρωφ)

- Απόληξη οδού Γαριβάλδι προς το κάστρο

- Οδικός άξονας  Κων. Ελευθερίου – Αβέρωφ (από Πυρσινέλα έως Ελ. Βενιζέλου)

- Οδός Χ. Τρικούπη (από Πλ. Πάργης έως 28ης Οκτωβρίου)

Βασικός άξονα διέλευσης οχημάτων:

- Οδικός άξονας Γιοσέφ Ελιγά – Κουντουριώτου – Γαριβάλδη

Στις αρχές του νέου έτους το ΣΒΑΚ θα πρέπει να εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο ώστε να περάσει στο τελευταίο στάδιο και να λάβει χαρακτηριστικά συγκεκριμένου και ολοκληρωμένου σχεδιασμού.
epiruspost
Share on Google Plus

About Epirus World

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου