Άρτα: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ - Η ατολμία... εξασφαλίζει την ταλαιπωρία! | Epirus World

Άρτα: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ - Η ατολμία... εξασφαλίζει την ταλαιπωρία!

Πόσο δύσκολο θα ήταν να μπουν σε μια δοκιμασία, οι προτάσεις που έχουν κατατεθεί και απ' την ίδια την ζωή να κριθεί, αν είναι επιβεβλημένο να οριστικοποιηθούν ή να επανέλθουμε, στο πρότερο καθεστώς; 

Πέστε το επιμονή ή και εμμονή, δεν έχει σημασία... Όμως, μετά τον χαρακτηρισμό, ας δούμε και το πραγματικό γεγονός. Αφορά στην ταλαιπωρία που υφίστανται καθημερινά, οι πολίτες που πρέπει να κινηθούν με αυτοκίνητο στο κέντρο της πόλης και το πως την αντιμετώπισε η δημοτική αρχή, η οποία προεκλογικά κόμπαζε για την καθημερινότητα του πολίτη, η οποία έπρεπε να βελτιωθεί.

Το αδιαμφισβήτητο γεγονός: Δυόμισι χρόνια, πέρασαν απ' την ημέρα που ανέλαβαν τα καθήκοντά τους, ο δήμαρχος Χρήστος Τσιρογιάννης και οι συνεργάτες του και δεν έχουν κάνει, ούτε μία -ανεπαίσθητη έστω- αλλαγή στο κυκλοφοριακό. Επιμένουμε... Ούτε μία...

Την ίδια ώρα, οι πάντες συμφωνούν, πως υπάρχουν προτάσεις, οι οποίες δεν θ' απαιτούσαν πολλά, για να γίνουν και σε μια μεταβατική περίοδο, ας πούμε ενός μήνα, να διαπιστωθεί αν είναι χρήσιμες και τότε να παγιωθούν.
Οι προτάσεις απλές και συγκεκριμένες, αφού το πρόβλημα, είναι εντοπισμένο και πολλαπλώς καταγεγραμμένο. Στις οδούς Β. Πύρου και Β. Κωνσταντίνου, παρατηρείται το καθημερινό μποτιλιάρισμα, ειδικά τις πρωινές ώρες και μέχρι τιε 3 το μεσημέρι. 

Τα αυτοκίνητα δεν κινούνται, ούτε κατά το ελάχιστον, μιας και είναι πάρα πολλά, αυτά που δεν έχουν λόγο να κινούνται σ' αυτούς τους δρόμους. Πιό συγκεκριμένα, τα αυτοκίνητα, που κινούνται απ' την Β. Πύρρου και πρέπει να επιστρέψουν στην Β. Κωνσταντίνου, θα πρέπει να κινηθούν ασκόπως απ' την πλατεία Κιλκίς, να γυρίσουν στου Μπαϊκούση και να κινηθούν επίσης ασκόπως, από κει μέχρι την αρχή της Β. Κωνσταντίνου. 

Ασκόπως γιατί αν είχε μετατραπεί, δοκιμαστικά βεβαίως, σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας ο πεζόδρομος της οδού Γριμπόβου, δεν θα έμεναν χωρίς λόγο, τόση ώρα τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα στον δρόμο. 

Δεδομένο επίσης είναι το γεγονός, ότι ο συγκεκριμένος πεζόδρομος, δεν προσθέτει τίποτα, στο κέντρο της πόλης. Και επί πλέον δεν προτείνεται η κατάργησή του, αλλά η μετατροπή του, σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας, όπως συμβαίνει σε πολλές πόλεις.

Η ίδια τραγωδία και στο σημείο που η Β. Κωνσταντίνου συναντάει την Σταματελοπούλου, η οποία έγινε πεζόδρομος, χωρίς να υπολογιστεί το μέγεθος των προβλημάτων που θα δημιουργούνταν. 

Από εκεί τα περισσότερα αυτοκίνητα θα κινηθούν ασκόπως μέχρι το καλντερίμι της οδού Γκοτζιούλα, για να γυρίσουν απ' την Τζαβέλα και Αμβρακίας στην Φιλελλήνων και να φτάσουν στην πλατεία Μονοπωλίου, μιας και ο προορισμός τους, είναι η Πλατεία Μονοπωλίου ή η επιστροφή τους στην Β. Πύρρου. 
Με την οδό Σταματελοπούλου, μετατρεπόμενη σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας, αντιλαμβάνεται ο καθένας πόσα ακόμη αυτοκίνητα, δεν θα κινούνται ασκόπως στους δρόμους, που προαναφέρουμε...

Βασανιστικό το ερώτημα:
-Πόσο δύσκολο θα ήταν να μπουν σε μια δοκιμασία, οι προτάσεις που προαναφέρονται και απ' την ίδια την ζωή να κριθεί, αν είναι επιβεβλημένο να οριστικοποιηθούν ή να επανέλθουμε, στο πρότερο καθεστώς;
Δεν πρόκειται ν' απαντήσει κανένας εκ της δημοτικής αρχής, μιας και αυτή είναι η πάγια τακτική της, που μπορεί να είναι και η καλύτερη γραμμή άμυνας. 
Γιατί όταν δεν έχεις κάνεις τίποτα, για να έχει να πεις κάτι, δεν μιλάς καθόλου, ώστε να μην συντηρηθεί το όλο θέμα, στον δημόσιο διάλογο. Όμως κι αν αυτό νομίζουν πως πετυχαίνουν οι άνθρωποι της δημοτικής αρχής, οι πολίτες δεν το ξεχνούν και να θέλουν να το ξεχάσουν. 
Είναι η ταλαιπωρία, που είναι καθημερινή και δεν επιτρέπει σε κανέναν να μην σκεφτεί το πως μπορεί να λυθεί το πρόβλημα... Και τόσο η αγανάκτηση πολλαπλασιάζεται, γιατί αυτός που σήμερα ταλαιπωρείται, δεν μπορεί να μην θυμάται τις κορώνες για την καθημερινότητα του πολίτη τις υπόλοιπες θεωρίες, που αποδείχτηκαν χοντρά ψέματα, για την υφαρπαγή της ψήφου...

Ούτε το αυτονόητο!
Είναι η κρίση, που έφερε τα ΤΑΞΙ, να μην κινούνται όπως κινούνταν και όλα τα συνωστίζονται στις ατνιλειτουργικές πιάτσες, που υπάρχουν στην Άρτα, που και σ' αυτό το θέμα, κρίνεται η δημοτική αρχή, ως ανύπαρκτη. Γιατί και στο θέμα αυτό, δεν έκανε δυό τρεις απλές δοκιμές, για να καταλήξει στο ζητούμενο και την οριστική απόφαση.

-Πόσες φορές και από πόσους, δεν έχει τεθεί η πρόταση για αλλαγή των δρόμων, που θ΄ αποτελέσουν τις νέες πιάτσες ΤΑΞΙ, στο κέντρο της πόλης;

Η πρόταση γνωστή, όλοι την υιοθετούν και μόνο η δημοτική αρχή δεν την αγγίζει! Με φόντο την απραξία και την ατολμία, επαναφέρουμε την πρόταση, την οποία και οι ίδιοι οι οδηγοί ΤΑΞΙ, θα έβλεπαν ως σωτηρία... Να καταργηθεί, δοκιμαστικά και πάλι, η πιάτσα της οδού Φιλελλήνων και τα οχήματα που κάνουν πιάτσα εκεί, να μοιραστούν και να μεταφερθούν σε δυό νέες λειτουργικές πιάτσες. 

Η μια στην οδό Β. Κωσνταντίνου, απ' τη οποία θα φεύγουν τα αυτοκίνητα για την Άνω Πόλη και το ΚΤΕΛ και πιό πέρα. Η δεύτερη στην Λαϊκή Αγορά, απ' την οποία τα οχήματα θα κινούνται προς την πλατεία Κιλκίς, τον περιφερειακό και ούτε καθεξής.

Απλά είναι τα πράγματα. Να φανταστεί κανένας, πόση ταλαιπωρία, θα αποφύγουν οι επιβάτες των ΤΑΞΙ και οι οδηγοί τους, που γυρίζουν χωρίς λόγο στην πλατεία Μονοπωλίου, για να ταλαιπωρούνται, απ' τα μποτιλιαρίσματα, που έχουν καταγραφεί στο συγκεκριμένο ρεπορτάζ.

-Ποιός μπορεί να ισχυριστεί πως είναι δύσκολη, μια τέτοια δοκιμή;
Πηγή: gnomiartas.gr
Share on Google Plus

About konmpel

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου