Στην Κυκλοφορία από σήμερα το τμήμα της Ιόνιας Οδού Φιλιππιάδα- Πέρδικα- "Από σήμερα μειώνεται στο μισό η χρονοαπόσταση Φιλιππιάδα –Ιωάννινα." | Epirus World

Στην Κυκλοφορία από σήμερα το τμήμα της Ιόνιας Οδού Φιλιππιάδα- Πέρδικα- "Από σήμερα μειώνεται στο μισό η χρονοαπόσταση Φιλιππιάδα –Ιωάννινα."

Χρήστος Σπίρτζης: «Τα έργα ανήκουν στον ελληνικό λαό. Κρινόμαστε όλοι για την αποτελεσματικότητα μας, το κόστος των έργων και τις διαφανείς διαδικασίες που πρέπει να τηρούνται»
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών παρέδωσε σήμερα στην κυκλοφορία το αυτοτελές οδικό τμήμα Φιλιππιάδα – Πέρδικα του αυτοκινητοδρόμου Ιόνια Οδός.

Με το νέο τμήμα μπαίνει οριστικό τέλος στο βαρύ φόρο αίματος που πλήρωναν οι πολίτες της Ηπείρου.

Από σήμερα μειώνεται στο μισό η χρονοαπόσταση Φιλιππιάδα –Ιωάννινα.

Σε  κυκλοφορία το 57% του δρόμου της Ιόνιας Οδού. Στην τελική ευθεία της παράδοσής του, ο αυτοκινητόδρομος.

Εφεξής το ταξίδι Αντίρριο – Ιωάννινα θα διαρκεί 2,5 ώρες  και με την ολοκλήρωση του έργου 1 ώρα και 40 λεπτά. 
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, παρέδωσε σήμερα στην κυκλοφορία ένα ακόμη αυτοτελές οδικό τμήμα του αυτοκινητοδρόμου «Ιόνια Οδός», ο οποίος βρίσκεται στην τελική ευθεία της παράδοσής του. Ο κ. Σπίρτζης χαρακτήρισε ως ιδιαίτερη μέρα για την Ήπειρο και το νομό Ιωαννίνων τη σημερινή παράδοση του οδικού τμήματος και επανέλαβε ότι: «Τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανένα υπουργό, σε κανένα περιφερειάρχη ή δήμαρχο. Ανήκουν στον ελληνικό λαό. Εμείς κρινόμαστε όλοι, για την αποτελεσματικότητα μας, το κόστος του έργου και τις διαφανείς διαδικασίες που πρέπει να τηρούνται».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών συνοδευόμενος από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών κ. Γιώργο Δέδε και τον Διευθυντή του Γραφείου του κ. Σταύρο Καραγκούνη αναφέρθηκε εκτενώς στο πρόγραμμα δημόσιων υποδομών που δρομολογείται και εκτελείται στην Ήπειρο και το οποίο θα συμβάλλει αποφασιστικά στην αναβάθμιση των συγκοινωνιακών υποδομών αλλά και στην παράλληλη  άρση της απομόνωσης της Ηπείρου, από την οποία επί δεκαετίες ταλανίζεται, καθώς αποτελεί μια από τις οικονομικά ασθενέστερες περιφέρειες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.



Όπως χαρακτηριστικά τόνισε, «οφείλουμε» να δώσουμε στους πολίτες της Ηπείρου «τις απαραίτητες δημόσιες υποδομές, για να μπορεί να εισφέρει στην προσπάθεια της χώρας, κάτι που τα προηγούμενα χρόνια ήταν απαγορευτικό, καθώς δεν υπήρχαν οι βασικές υποδομές».

Από τη γέφυρα του Τσαγκαρόπουλου, που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τεχνικά έργα του αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή της Ηπείρου, ο κ. Σπίρτζης παρέδωσε σήμερα το μεσημέρι στην κυκλοφορία το τμήμα Φιλιππιάδα (περιοχή Καμπής) – Πέρδικα συνολικού μήκους 37 χιλιομέτρων. Το εν λόγω τμήμα έρχεται να προστεθεί σ’ αυτό της Παράκαμψης της Άρτας που είναι ήδη σε κυκλοφορία, δημιουργώντας ένα συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο μήκους 53 χιλιομέτρων.

Ο νέος δρόμος θα αποτελέσει από σήμερα ανάσα ζωτικής σημασίας για τους πολίτες της Ηπείρου, συμβάλλοντας δραστικά στην ασφάλεια των οδικών μετακινήσεων και μεταφορών. Η παράδοση σε κυκλοφορία του τμήματος Φιλιππιάδα – Πέρδικα, δημιουργεί συνθήκες ασφαλούς οδήγησης, καθώς αντικαθιστά το σημερινό τμήμα της Εθνικής Οδού Άρτας – Ιωαννίνων, στο οποίο ήταν βαρύς ο φόρος αίματος που πλήρωναν οι πολίτες, λόγω της μεγάλης συχνότητας τροχαίων δυστυχημάτων. Ο ίδιος ο υπουργός τόνισε χαρακτηριστικά στην κατακλείδα της ομιλίας του: «Ευχόμαστε να μη γίνει ούτε ένα μικρό ατύχημα, να μην ξαναζήσουν οι Ηπειρώτες, αυτό που ζούσαν τόσα χρόνια, αυτόν τον μεγάλο φόρο αίματος».

Με το νέο τμήμα ο χρόνος του ταξιδιού από τη Φιλιππιάδα στα Ιωάννινα μειώνεται στο μισό: Οι οδηγοί θα χρειάζονται πλέον 20 με 30 λεπτά για να διανύσουν αυτή την απόσταση, αντί μίας ώρας, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα.

Υπογραμμίζεται, ότι με τη σημερινή παράδοση του δρόμου Φιλιππιάδα – Ιωάννινα, τίθεται ουσιαστικά σε κυκλοφορία το 57% του οδικού άξονα της Ιόνιας Οδού. Μαζί με το οδικό τμήμα Κεφαλόβρυσο – Αμφιλοχία είναι πλέον σε κυκλοφορία, τα 112 από τα 196 χιλιόμετρα, που είναι και το συνολικό μήκος του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού.

Από σήμερα λοιπόν η απόσταση από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα μειώνεται κατά μία ώρα και θα καλύπτεται από τους οδηγούς σε 2,5 ώρες, αντί 3,5 ωρών. Με την ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου η εν λόγω διαδρομή θα διαρκεί 1 ώρα και 40 λεπτά.

Ακολουθεί η ομιλία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη, που πραγματοποιήθηκε κατά την τελετή παράδοσης του οδικού τμήματος Φιλιππιάδα –Ιωάννινα στη γέφυρα Τσαγκαρόπουλου.

• Ομιλία Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη

Σήμερα είναι μια ιδιαίτερη μέρα για την Ήπειρο και το νομό Ιωαννίνων. Ένα μεγάλο μέρος του έργου της Ιόνιας Οδού παραδίδεται σε κυκλοφορία στους πολίτες.

Να επαναλάβουμε ότι τα έργα, δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανένα υπουργό, σε κανένα περιφερειάρχη ή δήμαρχο. Ανήκουν στον ελληνικό λαό. Εμείς κρινόμαστε όλοι, για την αποτελεσματικότητα μας, το κόστος του έργου και τις διαφανείς διαδικασίες που πρέπει να τηρούνται.

Θα ήθελα να πω επίσης, ότι η Ήπειρος είναι μια περιφέρεια στην οποία υπάρχει ένα άλλο κλίμα στο πολιτικό της δυναμικό. Είναι ένα κλίμα εθνικής ενότητας και ομοψυχίας στη προσπάθεια να βγούμε από την κρίση. Πιστεύουμε στους Ηπειρώτες: στους Γιαννιώτες, στους Αρτινούς, στους Θεσπρωτούς και στους Πρεβεζάνους, που είναι και ο κ. Μπάρκας και οι Δήμαρχοι μας.

Πιστεύουμε ότι μπορούν να συμβάλλουν αποφασιστικά στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Μπορούν να συμβάλλουν σε μεγάλο ποσοστό να φτιάξουμε ξανά, να οικοδομήσουμε, παραγωγική δομή. Και οφείλουμε, να τους δώσουμε τις απαραίτητες δημόσιες υποδομές, για να μπορεί η Δυτική Ελλάδα να εισφέρει στην προσπάθεια της χώρας, κάτι που τα προηγούμενα χρόνια ήταν απαγορευτικό, καθώς δεν υπήρχαν οι βασικές υποδομές.

Δεν υπήρχαν βασικές οδικές συνδέσεις και με την Αθήνα και με τη Θεσσαλονίκη, αλλά και με την ενδοχώρα των Βαλκανίων. Δεν υπήρχαν οι λιμενικές υποδομές. Δεν υπήρχαν εμπορευματικά κέντρα. Δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα, η περιοχή ήταν σε εγκατάλειψη.

Πιστεύουμε ότι ο προγραμματισμός που έχουμε κάνει τόσο για τα έργα που αφορούν τη συγκεκριμένη περιοχή, όσο και για τις μεγάλες υποδομές και τα εθνικά και τα ευρωπαϊκά δίκτυα και ολοκληρώνονται και επεκτείνονται.

Έχουμε μια καλή συνεργασία και με τους Δημάρχους και με τη Περιφέρεια για μια σειρά από έργα και ελπίζουμε ότι με την ολοκλήρωση του μεγάλου έργου της Ιόνιας Οδού και τη σύνδεσή της με την Εγνατία και με το Ρίο – Αντίρριο, προχωράμε για να ολοκληρώσουμε τις οδικές υποδομές. Ο επόμενος στόχος είναι ο οδικός άξονας από τα Γιάννενα στη Κακαβιά. Να φτιάξουμε ακόμη τα εσωτερικά δίκτυα της Ηπείρου, να τελειώσουν οι λιμενικές υποδομές που είναι και αυτές στη μέση. Να αναβαθμιστούν τα αεροδρόμια της περιοχής και επιτέλους μετά από 10ετίες η Ήπειρος να ανακτήσει την αίγλη και τη λάμψη που είχε παλιότερα. Οι Ηπειρώτες να ξαναχτίσουν όχι μόνο την Ελλάδα αλλά και όλη τη Ευρώπη.

Παραδίδουμε αυτό το έργο στους πολίτες. Ευχόμαστε να μη γίνει ούτε ένα μικρό ατύχημα, να μην ξαναζήσουν οι Ηπειρώτες, αυτό που ζούσαν τόσα χρόνια, αυτόν τον μεγάλο φόρο αίματος που πλήρωναν οι οικογένειες και οι φίλοι μας στην Ήπειρο. Να είστε καλά.
Share on Google Plus

About konmpel

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου