Γιατί δεν πρέπει να πιστεύεις όσους κάνουν κοπλιμέντο για τα ρούχα σου | Epirus World

Γιατί δεν πρέπει να πιστεύεις όσους κάνουν κοπλιμέντο για τα ρούχα σου

Σίγουρα θα έχεις βρεθεί σε μια στιγμή που αγόρασες κάτι ιδιαίτερα εκκεντρικό ή πολύ διαφορετικό όσον αφορά το προσωπικό σου στιλ -και για το οποίο δεν ήσουν και πολύ σίγουρη. Είτε ήταν ένα ζευγάρι πολύ αστραφτερές και ψηλές πλατφόρμες, είτε απλά ένα φόρεμα με πολύ έντονα prints που δεν θα φορούσες υπό κανονικές συνθήκες, απλά το αγόρασες σε μια στιγμή που ίσως ήσουν λίγο πεσμένη και ήθελες κάτι να σου ανεβάσει τη διάθεση. Όλες έχουμε βρεθεί εκεί. Όταν όμως μετά το φοράς για να βγεις έξω, συνειδητοποιείς με τρόμο, πως 1. δεν σου πάει καθόλου 2. δείχνει τόσο χάλια που δεν μπορείς να σε κοιτάς στην αντανάκλαση της βιτρίνας στο δρόμο.

Και μετά πας στο γραφείο. Και όλες σου οι συνάδελφοι εκστασιάζονται. "Τι τέλεια παπούτσια είναι αυτά;!" "Που τα βρήκες αυτά τα παπούτσια;!" και εσύ δεν ξέρεις τι να απαντήσεις αφού είσαι βέβαιη πως λένε ψέμματα. Για την ακρίβεια το 53% των ανθρώπων που λένε πως τους αρέσει το outfit κάποιου άλλου και του κάνουν κοπλιμέντα, λένε ψέμματα, σύμφωνα με μία νέα έρευνα που έκανε το Kaizen Search.

Μην αγχώνεσαι: οι περισσότεροι άνθρωποι δεν λένε ψεύτικα κοπλιμέντα από κακία. Αν μία συνάδελφος σου πει πως της αρέσει αυτό που φοράς δεν σημαίνει πως ήθελε απλά να σε καλοπιάσει για να σε κοροϊδέψει μετά. Αντιθέτως, το πιθανότερο είναι να πάρεις κοπλιμέντο αν φοράς κάτι το οποίο είναι σχετικά πιο εκκεντρικό. Ο άλλος θα σου κάνει κοπλιμέντο απλά επειδή νιώθει άβολα να το κοιτάζει για πολλή ώρα.

Οπότε, μπορεί όντως η φίλη σου να έλεγε ψέμματα για εκείνη τη φούστα. Αλλά ποια είναι η εναλλακτική; Να πει κάτι άσχημο και εσύ να νιώθεις χάλια για την υπόλοιπη μέρα; Όχι. Οπότε δέξου τα κοπλιμέντα, αληθινά ή όχι και φόρα το καινούριο σου φόρεμα με περηφάνια. [ladylike]
Share on Google Plus

About konmpel

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου