«Ας υιοθετήσουμε ένα Αρχαίο Θέατρο»... από τους μαθητές του τμήματος Γ3 του 4ου Γυμνασίου Πρέβεζας | Epirus World

«Ας υιοθετήσουμε ένα Αρχαίο Θέατρο»... από τους μαθητές του τμήματος Γ3 του 4ου Γυμνασίου Πρέβεζας

Οι μαθητές του τμήματος Γ3 του 4ου Γυμνασίου Πρέβεζας υλοποιούν κατά το σχολικό έτος 2015-16  ένα συνεργατικό εκπαιδευτικό Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning με τίτλο «Ας υιοθετήσουμε ένα Αρχαίο Θέατρο  ». Τα υπόλοιπα σχολεία της σύμπραξης είναι 1.) Αρσάκειο Ιωαννίνων 2.) Αρσάκειο Εκάλης 3.) Αρσάκειο Τιράνων και 4.) Γυμνάσιο IISS "O.M. Corbino", Siracusa - Ιταλία . 
Οι μαθητές υλοποιούν ποικίλες δραστηριότητες γνωριμίας και εξοικείωσης με τους αρχαιολογικούς χώρους και τα θέατρα τους με στόχο μεταξύ άλλων και εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού σε τοπικό , εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο  διατήρησης και ανάδειξης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Όλα τα θέατρα που έχουν υιοθετηθεί είναι αρχαία ελληνικά Θέατρα , κτισμένα κυρίως τον 4ο αιώνα Π.Χ. Επίσης συνεργάζονται με το ΔΙΑΖΩΜΑ και ενώνουν τις δυνάμεις τους για ανάδειξη και αποκατάσταση των Αρχαίων θεάτρων . 
Στο πλαίσιο αυτό σήμερα οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου ξενάγησαν στον Αρχαιολογικό χώρο της Κασσώπης και στο θέατρο της (που έχουν υιοθετήσει ) τους συμμαθητές τους από το Αρσάκειο Ιωαννίνων, . Οι μικροί ξεναγοί παρά τη βροχούλα που έπεφτε έφεραν εις πέρας το έργο τους με επιτυχία . Οι συνεργάτες μας από το Αρσάκειο παρουσίασαν και αυτοί ένα ρητορικό αγώνα και καταχειροκροτήθηκαν. 

Με ανυπομονησία περιμένουμε τώρα την επίσκεψη μας στα αρχαία Γίτανα της Θεσπρωτίας , όπου είναι η σειρά των μαθητών του Αρσακείου να μας ξεναγήσουν στο θέατρο που έχουν υιοθετήσει  και συνεχίζουμε τις δράσεις μας μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους .
 
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ( Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί )
Βαρβάρα Ζαντραβέλη
Δήμητρα Γουβιά
Share on Google Plus

About Ειρήνη Σολδάτου

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου