Γίνεται στην Πρέβεζα και σε άλλα 9 μέρη στον κόσμο!!! | Epirus World

Γίνεται στην Πρέβεζα και σε άλλα 9 μέρη στον κόσμο!!!

Το mypreveza.gr είχε την τύχη να περάσει ένα φανταστικό Σάββατο παρατηρώντας τα ρινοδέλφινα του Αμβρακικού παρέα με τον Βασίλη και την Βενετία που διοργανώνουν κρουαζιέρες παρατήρησης Δελφινιών.Τέτοιου είδους Περιβαλλοντικές κρουαζιέρες πραγματοποιούνται μόνο σε 10 μέρη στον κόσμο και ο Αμβρακικός είναι ένα από αυτά.

undefined
 Η ώρα πήγε 10:00 το πρωί και η Βενετία με το Βασίλη υποδέχθηκαν τους επιβάτες του καϊκιού "Άγιος Σώστης" με ένα ζεστό χαμόγελο και την καλύτερη διάθεση για μας ξεναγήσουν στα πανέμορφα τοπία του Αμβρακικού. Χωρίς να χάνετε πολύτιμος χρόνος ξεκινήσαμε να αποχαιρετάμε σιγά-σιγά την πανέμορφη Πρέβεζα που η ξενάγηση του Βασίλη και την Βενετίας την έκανε ακόμα πιο όμορφη.
 Εικόνες της Πρέβεζας από μια άλλη πλευρά που όσοι ζούμε στην ξέφρενη καθημερινότητα δεν είχαμε ιδέα ότι υπάρχουν.Όπως αυτή εδώ με τους ψαράδες που ψαρεύουν δίπλα από τον σκουριασμένο γερανό που ... ξέμεινε στην πόλη μας έπειτα από τα έργα κατασκευής της υποθαλάσσιας σήραγγας.
 Το εντυπωσιακό ναυάγιο στο Σκαφιδάκι με τα τσιγαράδικα του εφοπλιστή Ιωαννίδη. Πλοία σκουριασμένα, πλοία φαντάσματα τα οποία όμως είναι συνυφασμένα πλέον με την τοπική ιστορία και πολλοί τα αντιμετωπίζουν σαν αξιοθέατα, αφού ειδικά την ώρα που δύει ο ήλιος το θέαμα είναι μοναδικό.

Η κρουαζιέρα συνεχίζεται και μικροί και μεγάλοι κρέμονται από τα χείλη των ξεναγών, ώσπου η Βενετία αποφάσισε να φροντίσει για την σωματική και πνευματική μας ενδυνάμωση προσφέροντας μας πεντανόστιμη τυρόπιτα, όχι από τα χεράκια της, αλλά από τα χεράκια του αγαπημένου μας Μάνθου Δέσκα-Donald.
 Και αφού ... στανιάραμε φτάσαμε στο ξακουστό Νταλιάλι στην  περιοχή βοριοανατολικά της χερσονήσου της Λασκάρας, στο στενό Πρεβέζης (Ακρί Ακτίου).Δύο ξύλινα παρατηρητήρια κατασκευασμένα από 3 ξύλα ύψους περίπου 8-10 μέτρων όπου ανεβαίνει και κάθεται στη σκιά ο ψαράς παρατηρητής.Με αυτή την μέθοδο ψαρέματος, αλιεύονται οι κέφαλοι από τα αυγά των οποίων παρασκευάζεται το αυγοτάραχο ή αλλιώς το χαβιάρι της Ελλάδας.

Όσο απομακρυνόμασταν από την Πρέβεζα και συνεχίζαμε στον Αμβρακικό οι εικόνες γίνονταν ακόμα πιο όμορφες. Σμήνους από πανέμορφα πουλιά προκαλούσαν τον θαυμασμό όλων όσων κάναμε αυτό το φανταστικό ταξίδι.
Πέρασαν μόλις 5 λεπτά, ώσπου ακούσαμε τα πρώτα επιφωνήματα θαυμασμού που έβγαιναν από τα στόματα μικρών και μεγάλων και εκεί το ... πάρτι ξεκίνησε.

Τα ρινοδέλφινα του Αμβρακικού έκαναν δειλά- δειλά την εμφάνιση τους προκαλώντας ενθουσιασμό σε όλους. Εικόνες μοναδικές, εικόνες που μας μάγεψαν και εικόνες που μόνο ένας υγροβιότοπος σαν τον Αμβρακικό μπορεί να μας χαρίσει.

Ο Βασίλης άρχισε να μας δίνει αναλυτικές πληροφορίες εξηγώντας μας πως ο  Αμβρακικός  αποτελεί σύμφωνα με τους επιστήμονες ένα «φυσικό εργαστήριο» δελφινιών και φιλοξενεί περίπου 150 ρινοδέλφινα, τα οποία  δυστυχώς κινδυνεύουν με εξαφάνιση.
 Τα δελφίνια φαίνεται πως έχουν συνηθίσει το Καΐκι του Βασίλη και της Βενετίας και το πήραν πραγματικά στο κατόπι, όπως μαρτυρούν και οι εικόνες.
 Ήταν τόσα πολλά που πραγματικά δεν ξέραμε προς τα που να στρέψουμε το βλέμμα μας, ώσπου ο Βασίλης ανέλαβε δράση βάζοντας τα μάτια μας σε ...τάξη και οδηγώντας μας σε σημεία που μόνο εκείνος ξέρει!!!

Και αφού τα μάτια μας χόρτασαν να βλέπουν δελφίνια τραβήξαμε πλώρη για την πανέμορφη Παραλία της Παναγιάς στην γειτονική Βόνιτσα.

Περνώντας το νησάκι Κέφαλος συναντήσαμε το βράχο που ονομάζεται το Κεφάλι της Παναγιάς και που δίπλα ακριβώς πάνω σε ένα καταπράσινο λόφο το βλέμμα μας τράβηξε το πανέμορφο εκκλησάκι.
 Πηγαίνοντας προς την παραλία γίναμε και για λίγο paparazzi αφού σε αυτό τον πανέμορφο λόφο έχει διαλέξει να χτίσει την βίλα της η μεγιστάνας της ναυτιλίας από την Χίο, Αγγελική Φράγκου,κόρη του καπετάνιου και πανίσχυρου εφοπλιστή Νίκου Φράγκου, η οποία σύμφωνα με την Lloyd’s, είναι η πρώτη γυναίκα μεταξύ των 20 κορυφαίων με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως στη ναυτιλία και σύμφωνα με το «Fortune» κατατάσσεται ανάμεσα στις 10 ταχύτερα ανερχόμενες γυναίκες επιχειρηματίες διεθνώς που έχουν καταφέρει να… γυρίσουν την οικονομική κρίση προς όφελός τους.

Η απόλαυση δεν αργούσε πολύ αφού λίγα μόλις λεπτά μας χώριζαν από την κορύφωση αυτής της κρουαζιέρας. Μια δροσερή βουτιά στα ήρεμα και καθαρά νερά της Παραλίας της Παναγιάς ήταν πραγματικά το κερασάκι στην τούρτα μιας υπέροχης μέρας.
 Εκεί μας υποδέχθηκε ο Ανδρέας, ο οποίος είναι ο ιδιοκτήτης της μίας και μοναδικής ταβέρνας που υπάρχει σε αυτό το σημείο.Μετά τις βουτιές μας, ο Ανδρέας μας ετοίμασε πεντανόστιμους μεζέδες για ψαροφαγάδες και κρεατοφαγάδες με φρέσκα και ντόπια υλικά. Μιας και μην ξεχνάτε ... στον Αμβρακικό βρισκόμαστε!
 Και αφού γεμίσαμε τις μπαταρίες μας από όλες τις απόψεις, ο "Άγιος Σώστης" μας περίμενε καρτερικά για να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής.

Ένας δρόμος όπου δεν μπορούσαμε να σβήσουμε από την σκέψη μας τις πανέμορφες εικόνες που αντικρίσαμε αυτές τις μοναδικές 6 ώρες που περάσαμε παρέα με τον Βασίλη και την Βενετία.

Εικόνες μοναδικές και πανέμορφες που όλοι πρέπει να ζήσετε ...

Για πληροφορίες σχετικά με την κρουαζιέρα επικοινωνήστε με τον Βασίλη και την Βενετία στα παρακάτω τηλέφωνα και email

Tel:0030 2682041992
Mob:0030 6973395839, 6975067399
Email:eco.cruising@yahoo.gr
Share on Google Plus

About Epirus World

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.