Ποια είναι η διατροφή που ακολουθούν οι κορυφαίες μπαλαρίνες

Είναι απίστευτα πειθαρχημένες λες και ήρθαν από άλλο πλανήτη… τόσο πολύ που μερικές φορές εκνευρίζουν και εμας τους κοινούς θνητούς που δεν έχουμε ίχνος πειθαρχίας πάνω μας. Μιλάμε φυσικά για τις μπαλαρίνες οι οποίες όσο αστείο κι αν ακούγεται σε μερικούς αυτό που κάνουν είναι χειρότερο από πρωταθλητισμό γιατί το κάνουν χωρίς σταματημό.
Θέλοντας να μάθουμε τα πάντα για την καθημερινότητά τους εκτός σκηνής, ψάξαμε και βρήκαμε την διατροφολόγο των μπαλαρίνων του New York City Ballet, Joy Bauer, και μάθαμε τι ακριβώς τρώνε οι μεγαλύτερες και διασημότερες μπαλαρίνες στον κόσμο.
Πρωινό
Σίγουρα το πρωινό τους δεν είναι γάλα με δημητριακά. Δυστυχώς, θα πρέπει να αφήσετε κάτω το μπολ με τα δημητριακά και να το ρίξετε στην πρωτεϊνη. Για ένα υγιεινό πρωινό προτιμήστε έναν συνδυασμό πρωτεϊνης και φυτικών ινών. Η πρωτεϊνη βοηθάει τα κύτταρα του εγκεφάλου σας και να δώσεσι ώθηση στον μεταβολισμό σας. Από την άλλη ο συνδυασμός πρωτεϊνης και φυτικών ινών βοηθάει στην διατήρηση της ενέργειάς σας στα επίπεδα που πρέπει να βρίσκεται και στον κορεσμό σας. Έτσι δεν πεινάτε τουλάχιστον μέχρι την ώρα του μεσημεριανού. Φάτε, λοιπόν, αυγά με ψωμί ολικής άλεσης, ένα γιαούρτι με βατόμουρα και γκρανόλα ή και κοτόπουλο με λαχανικά που σας έμεινε από το δείπνο της προηγούμενης μέρας. Τουλάχιστον αυτά προτείνει η διατροφολόγος στις μπαλαρίνες της.
Μεσημεριανό
Αν νομίζατε πως οι μπαλαρίνες τρώνε σαλάτα για μεσημεριανό… έχετε δίκιο. Μια σαλάτα με μπόλικα λαχανικά συνοδευόμενα από κοτόπουλο, ψάρι ή βραστά αυγά, τοφού ή μαύρα φασόλια δίνει στον οργανισμό σας τα αντιοξειδωτικά που χρειάζεται για να έχει ενέργεια. Μια άλλη επιλογή μεσημεριανού είναι οι τορτίγιες ολικής άλεσης. Γεμίστε τις με γαλοπούλα, αβοκάντο, λάχανο και ντομάτα και το τέλειο μεσημεριανό είναι έτοιμο. Αν θέλετε κάτι που θα σας χορτάσει ακόμα περισσότερο φάτε μια σούπα (όπως φακές, φασολάδα, μινεστρόνε ή και κοτόπουλο με noodles).
Βραδινό
Μιας και οι μπαλαρίνες προσπαθούν να τρώνε ελαφρά μέσα στην ημέρα για να ελαχιστοποιούν όσο γίνεται το πρήξιμο και το φούσκωμα, το βραδινό τους είναι πιο πλούσιο και χορταστικό. Ιδανικά τρώνε αρκετή πρωτεϊνη για γρήγορη αποκατάσταση των μυών τους (κοτόπουλο, ψάρι, χοιρινό, φακές, τοφού) και πολλά λαχανικά που βοηθούν στην ανακούφιση των πόνων που μπορεί να αισθάνονται (μπρόκολο, πιπεριές και καρότα). Φυσικά τρώνε και δημητριακά ολικής άλεσης όπως είναι το κινόα, το καστανό ρύζι και τα μακαρόνια ολικής άλεσης.
Σνακ
Σε ό,τι αφορά τα σνακ οι μπαλαρίνες τρώνε πολύ από αυτά μιας και είναι μονίμως σε κίνηση και πεινάνε συχνά. Συγκεκριμένα μπορεί να φάνε ένα μήλο με 1 κ.σ. φυστικοβούτυρο, πράσινες πιπεριές με 1/4 φλ. χούμους, γιαούρτι και μια μπανάνα ή και ξηρούς καρπούς τους οποίους έχουν πάντα μαζί τους.
Γλυκό
Αν μας πει -η διατροφολόγος- ότι τρώνε και γλυκό τότε θα σκεφτούμε πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να στραφούμε προς τον κλάδο της μπαλαρινικής (αν υπάρχει κάτι τέτοιο). Η Bauer λέει πως οι μπαλαρίνες τρώνε γλυκό αλλά όχι τα γλυκά που εμείς έχουμε στο μυαλό μας. Συγκεκριμένα βάζουν φρούτα στην κατάψυξη και τρώνε αυτά για γλυκά (βαρεθήκαμε και μόνο που το ακούσαμε). Γενικότερα η Bauer τους λέει να ακολουθούν μια υγιεινή διατροφή κατά 90% και να κάνουν τις διατροφικές ατασθαλίες τους κατά 10%. Έτσι δεν θα αισθάνονται τύψεις κάθε φορά που νιώθουν την ανάγκη να φάνε κάτι που δεν βρίσκεται στο πρόγραμμά τους. Άλλωστε ακόμα και οι αθλητές δικαιούνται να κάνουν ατασθαλίες αν την επόμενη μέρα επιστρέψουν στο πρόγραμμά τους και δεν κοιτάξουν ξανά πίσω τους.
Πηγή: dearlife.gr
Share on Google Plus

About Epirus World

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου