Γιατί συνήθως υπάρχουν τέσσερις πιλότοι σε κάθε πτήση | Epirus World

Γιατί συνήθως υπάρχουν τέσσερις πιλότοι σε κάθε πτήση

Μια πτήση της United από τη Νέα Υόρκη στην Μπογκοτά της Κολομβίας, κατευθύνθηκε στην Ουάσινγκτον, την Κυριακή, μετά την αποτυχία των δύο συστημάτων αυτόματου πιλότου, παρόλο που οι πιλότοι είχαν τον έλεγχο του αεροσκάφους.

Περίπου μια ώρα μετά την απογείωση, οι πιλότοι πραγματοποίησαν εκτροπή έκτακτης ανάγκης στο αεροδρόμιο Dulles, σύμφωνα με το Flight Aware.

Το πλήρωμα σταμάτησε να εξυπηρετεί και ανακοίνωσε ότι η πτήση θα κατευθυνόταν στην Ουάσινγκτον. Ο κυβερνήτης ανακοίνωσε αργότερα στους επιβάτες ότι αν και οι πιλότοι είχαν ακόμα τον έλεγχο του αεροσκάφους, και τα δύο συστήματα αυτόματου πιλότου είχαν αποτύχει και «το πρωτόκολλο τους ανάγκαζε να προχωρήσουν στην εκτροπή πτήσης», ανέφερε η AeroInside.

Οι επιβάτες έπρεπε να περιμένουν το αεροσκάφος αντικατάστασης και έφθασαν στη Μπογκοτά περίπου τρεισήμισι ώρες μετά από ότι ήταν προγραμματισμένο.

Η κατάρρευση του συστήματος αυτόματου πιλότου δεν είναι κάτι ασυνήθιστο, γι 'αυτό και τα περισσότερα εμπορικά αεροσκάφη διαθέτουν εφεδρικό σύστημα. Σε περίπτωση βλάβης, οι πιλότοι μπορούν να ενεργοποιήσουν το δεύτερο σύστημα. Oι πιλότοι εκπαιδεύονται να εκτελούν τις ίδιες διαδικασίες με τον αυτόματο πιλότο και πρέπει να είναι παρόντες τόσο οι ίδιοι όσο και η μηχανή για να εξασφαλίσουν μια ασφαλή πτήση.
news
Share on Google Plus

About Epirus World

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου